CELE MAI FRECVENTE ÎNTREBĂRI DE LA VOI

Cum pot returna o comandă plasată online?
Da, se poate returna un produs sau o comandă plasată online în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a comenzii.
Cum verific statusul unei comenzi plasate?
Pe site-ul bicicletele.ro, în contul tău, secțiunea Comenzi. Totodată, vei fi notificat pe email la schimbarea statusului comenzii tale.
Nu sunt sigur de compatibilitatea produselor comandate, pe cine contactez?
Ne poti suna direct la 0741041995 sau scrie pe rețelele sociale, email, iar noi te vom ajuta cu orice intrebare, neclaritate.
Pot achiziționa o bicicleta în rate?
Da, poți folosi direct un card de rate personal sau îți putem oferi opțiunea de rate prin TBI Bank.
Când vor ajunge în stoc produsele marcate ca și “Stoc furnizor”?
Aceste produse pot ajunge în stoc-ul nostru în maxim 7 zile lucrătoare.
Pot modifica o comandă online deja plasată?
Va trebui să iei legătura cu noi prin telefon sau email și vom o modifica întocmai.
Unde pot servisa bicicleta cumparată online?
Avem parteneri de service în toată țara la care poți efectua orice tip de revizie, reparație, chiar și modificări custom.
De ce ar trebui sa creez un cont pe site-ul bicicletele.ro?
Îți va fi mai ușor să urmărești comanda plasată, vei putea plasa o nouă comandă fără a mai completa toate datele și o să poți urmări cu ușurință produsele preferate.
DATE DE CONTACT

CONTACTEAZĂ-NE

Telefon: 0741041995
Email: contact@bhbikes.ro